• rotor_1.jpg
  • rotor_9.jpg
  • rotor_10.jpg

Aktualności

Na początku przeszedłem z Markiem cały staw dookoła aby poszukać wolnego miejsca i zorientować się jak bierze ryba . Dowiedzieliśmy się że zwalnia się jedno niezłe miejsce i tam postanowiliśmy że będziemy łowić

Jeśli chodzi o brania innych wędkarzy to prawie nikt nic nie łowił . Z wszystkich wędkujących w ciągu ostatniej doby wyciągnięto tu tylko dwa niewielkie karpie i kilka leszczy. Postanowiliśmy stosować różne sposoby i mocno kombinować aby cokolwiek złowić . Już w pierwszym dniu wyjęliśmy z wody karpia o wadze 12,5 kg , 8,5 kg 6 kg i kilka od 2 do 3 kg

W następnym dniu nadal łowiliśmy małe karpiki i ze względu na stosowanie niewielkich przynęt wyciągaliśmy duże ilości niechcianych leszczy . Ryby brały nadzwyczaj delikatnie i ostrożnie . W ostatnim dniu trafił się nam piękny 14 kg niesamowicie silny karpik . Z uwagi na wcześniejsze częste spinki zdecydowaliśmy się holować go delikatnie . Jak się później okazało słusznie bo był zapięty bardzo słabo .

Znowu wracaliśmy do domu w znakomitych humorach z udanej dla nas zasiadki . Pozdrawiam Jarek